Skolēnu joki 1.aprīlī

1.aprīlī 6.b klases skolēni latviešu valodas stundā stāstīja, kā viņi izjokojuši kādu un kā viņi ir tikuši izjokoti. Latviešu valodas skolotājai Maijai Muižarājai prieks, ka šī tradīcija ir dzīva un skolēniem ir laba izdoma.


„Pats interesantākais bija tas, ka es un daži klasesbiedri izjokojām angļu valodas skolotāju. Mēs četri iegājām klasē un teicām, ka visas meitenes aizbrauca uz koncertu, bet pārējie zēni slimi. Noskanēja zvans, un visi pārējie nāca iekšā. Skolotāja mums teica, ka šis aprīļa joks mums izdevies.”

„Mans draugs man iedeva aprīļa joku ar to, ka pateica, ka man matos ir zirneklis. Es noticēju.”

„Es iedevu vienu aprīli klases audzinātājai par to, ka man atveda tētis ar mašīnu, jo es neatbraucu ar autobusu. Bet mani atveda cits cilvēks, bet skolotāja noticēja, ka mani atveda tētis ar mašīnu.”

„Opis šorīt man teica, ka esmu aizgulējies. Es ātri sāku ģērbties, bet opis sauca: „Aprill!””.

„Mani izjokoja tētis, ka sētā lidmašīna nokrita. Mans draugs mani apmānīja, jo teica, ka viņam ir portatīvais dators. Mani apmuļķoja Kristīne, ka man mati gaisā. Mana mamma teica, ka kaķis ir pazudis. Es tam visam noticēju”.

„Es savam draugam teicu, ka viņam nav vienādas zeķes. Mammai es teicu, ka viņa nokavēja darbu. Es savu māsīcu autoostā apmānīju, ka autobuss jau aizgāja. Savam draugam Valdim es teicu, ka viņam ir netīra mute. Visi man noticēja. Aprill, aprill!”

„Es šorīt aizmirsu, ka bija joku diena. Mamma mani piecēla un teica: „Tu nokavēsi skolu! Jau pulkstenis 8.00 no rīta!” Es sāku steigties, bet paskatījos, cik pulkstenis, un bija tikai 7.00 no rīta.”

„Mēs visa klase izdomājām tā, ka sportā darīsim tieši pretējo, ko skolotāja saka. Tad sportā mēs arī tā darījām, un bija jautri. Skolotājām bija vienalga, ka mēs muļķojamies, bet viņas bija dusmīgas, jo mēs vēl stundā pļāpājām. Piemēram, kad skolotāja lika mums pietupties, mēs lēcām.”

„Kas es no rīta braucu uz skolu ar autobusu, man autobusā draugi iedeva aprīli. Pirmo reizi es nenoticēju, bet otro reizi es noticēju. Man sākumā teica, ka stirna pa ceļu iet, bet es nepaskatījos. Otro reizi man teica, ka mašīna grāvī ieskrējusi, un tad gan es paskatījos.”

„Es šodien pateicu draugam, ka viņam kurpju saites vaļā, viņš nenoticēja, es mēģināju vēlreiz, man nesanāca. Mazliet vēlāk es viņam pateicu, ka viņam telefons izkrita un saplīsa, tad gan viņš paskatījās. Es iedevu viņam aprīli.”

„Man aprīli iedeva mamma no rīta, ka man pie melnajām džinsām ir pieķēries balts diegs. Vēl mani piemānīja Izolde: „Te kaut kas ir balts!” Un es noticēju, un viņa teica: „Aprill, aprill!””

„Es iedevu skolotājai Grīnbergai aprīli, ka man nav mājas darbs. Mēs visa klase izjokojām skolotāju Dadeiku par to, ka iegājām pēc zvana.”

„Tā bija matemātikas stundā. Skolotāja mums visiem teica: „Kāpēc jūs uz skolu esat atnākuši netīri?” Vienu brītiņu es tiešām tam noticēju.”

„Tas notika šodien sporta stundā. Mēs klasē sarunājām sporta stundā darīt visu pretēji tam, ko skolotāja saka. Piemēram, viņa lika pagriezties pa labi, bet mēs griezāmies pa kreisi. Viņa lika 10 reizes pietupties, taču mēs 10 reizes palēcāmies. Tas šodien bija interesantākais aprīlis.”

„Šodien aprīli man iedeva tikai Lelde. Pirms sporta mēs bijām nogājušas lejā, un Lelde man teica: „Kas tev tur ir?” Es paskatījos, un viņa teica: „Aprill, aprill!””

„Šodien no rīta, kā jau katru piektdienu, mums bija koris. Nākot no kora lejā uz klasi, mēs abas ar Leldi izdomājām, ka varētu iedot Kristīnei aprīli. Es iegāju klasē un teicu: „Kristīne, kāpēc tu nebiji uz kori? Mums 15.aprīlī ir koncerts!” Kristīne teica: „Es nepaspēju!” Tad es viņai teicu: „Aprill, aprill!””

„Kad es gāju šodien uz pirmo stundu, es izjokoju Kristīni. Es iegāju klasē un teicu: „Jansons vakar salauza roku!” Kristīne: „Jā? Jā! Kuru roku viņš salauza?” Es teicu: „Labo!” Kristīne: „Tad jau viņš nebūs skolā ilgi!” Kad sākās stunda, es izjokoju skolotāju. Es arī teicu, ka Jansons salauza roku, viņa noticēja!”

„Šorīt mamma mani pamodināja un teica: „Tu vari palikt mājā.” Es atkal gulēju, bet pēc 10 minūtēm tētis cēla augšā: „Tu necelsies?” „Es domāju, ka varu palikt mājā.” „Kas tev tās muļķības sastāstīja?!” Un tad es cēlos un gāju uz skolu.”

„Šodien man aprīli iedeva Krista angļu valodas stundā. Viņa man teica, ka viņai nokrita pildspalva, un es uz viņas joku uzķēros. Es skatījos, kur viņas pildspalva ir, un viņa man pateica: „Aprill, aprill!””

„Šodien aprīli es iedevu mūsu klases audzinātājai. Es skolotājai pateicu, ka viņai uz rokas ir netīrums. Skolotāja apskatījās, un es pateicu: „Aprill, aprill.” Šodien vēl es aprīli iedevu Ingum. Es viņam teicu: „Tev ir netīrs vaigs.” Un viņš uzķērās.:

Šis ieraksts tika publicēts Ārpusklases un audzināšanas darbs. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.