Kursā ‘Vides un ilgtspējīgas attīstības pamati’ kādā no lekcijām Annai Bivbānei bija jāuzraksta sava ideja projektam, kuru vēlētos realizēt ārpus skolas vides, pārvēršot to taustāmā un redzamā gala darbā, kas nestu kādu labumu apkārtējiem cilvēkiem. Ilgi nedomājot, viņa uzrakstīju ideju par kādu no Skrundas mežu taku sakārtošanu, un tā sarunu ceļā ar Skrundas domes atbalstu ir saņēmusi atļauju par Skrundas Bānīša takas tālāku sakārtošanu un labiekārtošanu, tāpēc aicina visus interesentus palīdzēt piecām 2.kursa studentēm realizēt iesākto ideju. Meitenes gaidīs ikvienu interesentu 22.aprīlī, plkst. 9:00 Lielās ielas un Priežu ielas krustojumā (Bānīša takas sākums) ar grābekļiem, lāpstām, un vēlmi palīdzēt sakārtot vidi sev apkārt. Mērķis ir iztīrīt abas Bānīšu takas puses, izvietot soliņus, miskastes un izveidot pāreju pāri grāvjiem. Visus čaklos darba darītājus pēc kārtīga darba sagaidīs garda zupa un sarunas par padarīto! Tiekamies!
-
-
Jaunākās ziņas
- Sveiciens svētkos 2024. gada 3. maijs
- Talka 2024. gada 3. maijs
- Koncerts 2024. gada 2. maijs
- Matemātikas konkursas „Ķengurs-2024” 2024. gada 2. maijs
- Projektu darbi 2024. gada 25. aprīlis
- Nacionālās skaļās lasīšanas Kuldīgas novada fināls 2024. gada 25. aprīlis
- Pavasara kross 2024. gada 25. aprīlis
- Izstāde 2024. gada 24. aprīlis
- Apsveicam 2024. gada 24. aprīlis
- “MUZEJA DETEKTĪVI” – ANGĻU VALODAS STUNDA MUZEJĀ 2024. gada 23. aprīlis
Arhīvi
-
Aktualitātes
- Ārpusklases un audzināšanas darbs
- Bibliotēka
- Erasmus+ 2015.-2017.
- Erasmus+ 2020.-2022.
- Erasmus+ KA210
- Erasmus+ W.A.T.E.R. 2018.-2020.
- Interešu izglītība
- Jaunsardze, valsts aizsardzības mācība
- Kalendārais plāns
- Karjeras izglītība
- Klašu aktivitātes
- Konkursi
- Latvijas kultūrizglītības programma "Latvijas skolas soma"
- Līdzpārvalde
- Mācību darbs
- Nolikumi
- Nometnes
- Olimpiādes
- Olimpiādes un konkursi
- Pasākumi
- Pedagogiem
- Pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšana
- Piemiņai
- Pirmsskola
- Projekti
- Skolēniem
- Skolēnu mācību uzņēmumi
- Sports
- Vecākiem