Skrundas vidusskolas labākie skolēni svinīgajā pieņemšanā pie novada domes priekšsēdētājas 2022./2023.m.g.

2022./2023.m.g. Skrundas vidusskolas labākie skolēni ikgadējā svinīgajā pieņemšanā pie Kuldīgas novada domes priekšsēdētājas Ineses Astaševskas.

Marta Hartmane (6.b) – ieguvusi 1.vietu novada matemātikas olimpiādē 6.klašu grupā;  veiksmīga dalība Latvijas Nacionālā Dabas muzeja komandu konkursā “Cielavas gudrības”; 3.vieta komandu konkursā “Gribu būt mobils” Kurzemes reģionā; piedalās LU A.Liepas neklātienes matemātikas skolas Profesora Cipariņa klubā – šobrīd jau tikusi līdz 5.kārtai.

Sabīne Farnaste (8.a) – ieguvusi 1.vietu novada dabaszinātņu olimpiādē 8.klasēm, 2.vietu novada matemātikas olimpiādē 8.klašu grupā, 3.vietu valsts latviešu valodas un literatūras olimpiādē. Veiksmīgas dalība komandu konkursā “Misija Jūra2030” (STEM priekšmetu konkurss).

Luca Marie Hoeppner (11.kl.) – ieguvusi 1.vietu valsts vācu valodas olimpiādes 2.posmā, piedalījusies valsts 3.posma vācu valodas olimpiādē. Komandā izcīnīta 1.vieta sacensībās “Papīra tilti 2023” Liepājā RTU filiālē. Apmeklē kursu “Izcilības skola” Latvijas Universitātē.  Šajā mācību gadā ir skolēnu prezidente un vada skolēnu līdzpārvaldi. Ieguvusi titulu “Gada jaunietis” Kuldīgas novadā.

Alise Anna Rožkalne (12.kl.) – ieguvusi 1.vietu valsts 2.posma ekonomikas olimpiādē, 2.vietu valsts 2.posma matemātikas olimpiādē.

Anete Andersone (9.a) – ieguvusi 3.vietu valsts 2.posma ķīmijas olimpiādē, 3.vietu valsts 2.posma bioloģijas olimpiādē, atzinību valsts 2.posma angļu valodas olimpiādē 10.-12.klasei, atzinību novada vizuālās mākslas olimpiādē 8.-9.klašu grupā.

Rēzija Streile (9.a) – ieguvusi 1.vietu valsts 2.posma bioloģijas olimpiādē.

Annija Grīnberga (9.a) – ieguvusi 2.vietu valsts 2.posma bioloģijas olimpiādē, atzinību valsts 2.posma angļu valodas olimpiādē 10.-12.klasei.

Gerda Eida (11.kl.) – ieguvusi 1.vietu valsts 2.posma bioloģijas olimpiādē, 3.vietu valsts 2.posma angļu valodas olimpiādē. Apmeklē kursu “Izcilības skola” Latvijas Universitātē.

Šis ieraksts tika publicēts Mācību darbs. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.